zondag 30 september 2007

I live here

De klimop groeit weelderig tegen een van de muren van huize Brimstone&Co. Zo weelderig zelfs dat om de paar weken de snoeischaar er aan te pas moet komen. Het lijkt romantisch, een Doornroosje huis, maar als de ramen overwoekerd raken wordt het binnen wel erg donker.



En het Beaglebordje, dat mag ook niet onder het groen verstopt raken.



Zo, nu kunnen we weer zien wie hier woont!



Het lijkt een beetje mopperen op de klimop, maar dat heeft hij niet echt verdiend. In deze tijd van het jaar bloeit ie prachtig en in de winter komen er besjes aan waar de vogels dol op zijn.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bloeiend klimop is mooi om deze tijd van het jaar, zodra het mooi weer is komen er allerlei insecten op af. In de winter worden het mooie zwarte besjes, die in kerststukken heel mooi te gebruiken zij, maar bij mij altijd pas na de kerst beginnen te kleuren grrrr.
OT bedankt voor je leuke reactie.

Anoniem zei

bloeiende uiteinden zie ik niet in mijn Hedera
ik moet er te vaak de snoeischaar in zetten
ik geniet altijd wel bij oude bomen die overwoekerd zijn
een prachtgezicht
maar liever niet mijn tuintje ;)

Anoniem zei

Heb ook opzij van het huis tegen de schutting klimop staan, maar die heeft nog nooit zo mooi gebloeid.
Peachtig hoor!!