dinsdag 6 november 2007

Het blijft in de familie

In de Brimstone Beaglegroep zijn er allerlei familiebanden. Ouders, die nog een paar kinderen over de vloer hebben, broers en zussen, nichten, neven. Om ze allemaal precies uit de doeken te doen is wat te veel voor één log.

Hier zijn er een paar.



Liesje en haar broer Watson.



Links Sleipnir met z'n mamma Iris. En rechts Charlie met één van zijn dochters Fe.



Gard en Maud, halfbroer en -zus.

Wil je meer recente foto's van de honden zien, kijk dan in het nieuwe album Brimstone's Hondenbende.
Het album zal geregeld worden aangevuld en staat ook vermeld bij de Brimstone Albums in de linker kolom van het blog.

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke foto's.
Hoeveel honden heb je nou precies....'n stuk of tien.
Groetjes Marga

Brimstone zei

@Marga

Wij hebben 15 honden, waarvan 13 Beagles, 1 Cavko en 1 Boomertje. En nog 2 katten.

groet,
Brimstone

Anoniem zei

Wat een pracht bende. Ook die foto van Fe en Liesje, net alletwee niet elkaar willen kijkend. Wat een heerlijk stel. Ja en waar kun je sleipnir altijd vinden? Natuurlijk bij zijn mama. Het is echt een moederskindje hoor (moest ik zeggen van zijn broer!)

Leuk ook zo het foto album van de bende.

Anoniem zei

Ai,ai,ai dat was weer ouderwets genieten van de hondenbende.
Wat hebben ze een plezier van het kasteel.
'k,Zie heel veel gelijkenis in de verwanten.
en wat een super lieve foto van Watson en Liesje.
kom nog graag eens langs.
groetjes,
Gré

Anoniem zei

Wat een mooie koppies allemaal.
Als je ze zo 2 aan 2 naast elkaar ziet, toch een hoop gelijkenissen.
Als je de ogen van Watson ziet,
zie ik de oogjes van Chess.


gr stien

Anoniem zei

ps,

Net ook even het album bekeken,
Mooie foto's, van een heerlijke bende zo bij elkaar.


gr stien

Anoniem zei

Wauw dit is leuk !!!!
al die koppies , tis dat ik Cocker gek ben maar anders ....
prachtdiertjes en je hebt er 'maar' 15 ? hihihihihi
héérlijk lijkt me dat !!!

Anoniem zei

Het zijn weer heerlijke portretjes geworden. Gard en Maud is een topper, prachtige uitdrukkingen van alletwee.
Gr Jan W

Anoniem zei

Wat een prachtige meute en wat leuk dat er bij allemaal wel een familie band zit!
13 beagles, heerlijk zeg als je er de ruimte voor hebt!
Genieten weer met al deze foto's voor deze beagle liefhebber ;)
Zie Joey al rennen tussen jullie meute, die zou de dag van zijn leven hebben, hahaha!

Anoniem zei

Leuke bende Beagles van jong en oud bij elkaar.
En al die lieve verschillende snoetjes.....om plat te knuffelen!

Groetjes menumenum

Anoniem zei

Dat zijn allemaal echte knapperds! Beagles hebben toch altijd van die lieve koppies....en dan heb ik het nog niet over hun geweldige 'blafje'...;-))))

Yolanda Elizabet Heuzen zei

Wat ontzettend leuk dat je een echte hondenfamilie in huis hebt. Ik heb dat ook maar dan met mijn katjes. Zie jij ook dat bepaalde karakter trekjes worden doorgegeven aan de volgende generaties?

Een tante van mij had ook beagles; Josie and Trixy en oh wat een ondeugende rakkers waren dat en o zo lief natuurlijk ook.

Anoniem zei

Heerlijk zo al die snuitjes...
Watson vind ik toch wel een moordvent om te zien.
Een tweekleurtje....die stelen mijn hart.

Anoniem zei

He, wat een heerlijke bende, nu nog even heerlijk buiten ravotten.
Maar als het winter is, doen ze dit dan bij jouw binnen in je huis?
En ik vraag me af, of de meubels er na de winter er nog staan.
Als ik die foto’s zie, raak ik nu al in de war van al die namen, en dan moet je ze ook nog roepen, ha ha ha maar ik weet dat jij het zo ziet.
Het zijn prachtige foto’s, en allemaal een beauty.
SUPER!!!!! woman.

Anoniem zei

Wanneer ik het album zo eens doorkijk, zou ik er zo een willen hebben. Onze Golden Retriever is 2 jaar geleden overleden. 13 Jaar was hij. Mijn man is helemaal gek van Beagles, maar ik denk, dat het echt hondjes zijn voor een groep.
Zo'n hele meute kost je een vermogen, denk ik. Je hebt er wel een prachtige ruimte voor.
Gr. Ria.

Anoniem zei

Wat een mooi stel heb je daar rondlopen en dat je ze ook nog uit elkaar kunt houden. Ik zou er helemaal van in de war raken, zo van wie is nou wie.
Prachtige portretjes heb je ervan gemaakt.

Anoniem zei

Lijkt me knap ingewikkeld af en toe haha, de zus van de halfbroer van de oom van de tante van...hahaha
Maar het zijn weer geweldige portretjes geworden, vind vooral die van Gard en maud bijzonder mooi geworden!

Anoniem zei

Leuk die familieportretten.
Kijkend naar de gelijkenissen is de appel is bij verschillende familieleden niet ver van de stam gerold.

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk om de families zo bij elkaar te zien !
Ik geloof dat Bas ook nog naaste familie is van ..... ik weet niet meer van wie !

Groetjes Moira

Anoniem zei

Kostelijk al die hondjes op je fotoalbum.
Ik denk dat je je vast wel eens vergist in naam. Het is voor mij moeilijk om de ene familie te onderscheiden van de ander. Toch zie je aan de ogen wel een beetje wie bij wie hoort.