vrijdag 2 november 2007

Quest of B'Elanna


Door op de afbeelding te clicken verschijnt nog een andere foto van B'Elanna

'To boldly go where no man has gone before'

Dat was het thema van het Dream Reality Q-nest.
Alle pups uit dat nest zijn vernoemd naar een figuur uit de SF-serie Star Trek. Zo ook B'Elanna, die bijna 7 jaar geleden de naam Dream Reality Quest of B'Elanna kreeg.

Het thema past bij haar. Ze is zelfstandig. En ze houdt ervan met haar neus op de grond bossen en heidevelden te ontdekken. Dat er dan nog een mens van haar aan de andere kant van de lijn zit, doet er niet veel toe. Doorlopen, doorgaan, je weet maar nooit wat er bij de volgende boom valt te ruiken!

In haar album vind je nog meer foto's van B'Elanna

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachthond en wat een mooi koppie zit daar op.

Anoniem zei

Prachtig portret !

Anoniem zei

Wat een uitdrukkig heeft ze zeg! die kop prachtig. het is net één en al vraag, nieuwsgierigheid en een zachte warme blik.
Mooi meisje!

Anoniem zei

Prachtige close up, mooie blik heeft ze!
En wat is het toch mooi een beagle te zien speurneuzen he door het bos enz...

Anoniem zei

de andere verborgen foto vind ik hélemaal super , dat koppie , prachtig , vragende om nog meer speurwerk aan een lijntje ;))
De namen zijn mooi gevonden , en is wel erg apart . Meis een goed weekend met de diertjes ...maar dat zal best lukken denk ik ;))

Anoniem zei

Wat leuk die namen (zei de Star Trek fan ;)Heel lief en zacht koppie heeft ze :-)

Anoniem zei

Heb je 'baby' en pupfoto's bekeken B'Elanna, maar toen mocht je er ook zijn hoor! Wat kon je mooi staan...:-)
OT: wat een leuke link alles zo mooi te volgen. En eh... ben jij dus de fokker zelve????

Anoniem zei

Oh, wat suf ik zie nu dus je link staan....:-0

Els zei

wt heeft dit ras honden toch trouwe lobbes ogen zeg.

Anoniem zei

Waowwww wat geweldige foto’s.
Wat een mooi kopie, liefde op het eerste gezicht.
Maar wat jammer ik ben al getrouwd.
Foto’s om van te smullen heerlijk!!!!!
Een fijn weekend.

Anoniem zei

Hele mooie dame hoor !
Vind haar een beetje droefoogjes hebben.
En een uitdrukking alsof ze diep aan het nadenken is.

gr christine

Anoniem zei

Mooi portret!
Ik heb meteen de albums van de andere dieren even doorgebladerd. Hoe mooi ik de honden ook vind, in mijn hart ben ik toch meer een kattenmens. Mijn favoriet is dan ook Georgia. :-)

Anoniem zei

Verbaasd van achter de paal overzag zij haar quest .. tjsa, beagle of Klingon schud je wereldbeeld wat door elkaar. ;-)

Anoniem zei

Een echte dame met een zwoele blik.
Prachtig!!

Anoniem zei

test

Anoniem zei

Omgang met dieren helpt vaak de ellende die je, door de omgang met mensen, hebt draagzaam te maken

Anoniem zei

Je bent een mooie meid BÉlanna!
Die grijze haartje rond je ogen...het siert je.
Een echte beagle ben je, als ik het zo lees.
Lekker je neus achterna, zoals het een beagle betaamt.
Geniet er van....