dinsdag 9 oktober 2007

Het bed opmaken

Schrik maar niet, Brimstone gaat geen huishoudelijke tips geven,
dat zou niks worden.
In het huishouden moet ze zelfs hulp hebben. Die wordt geboden door Gwen en Caitlin, af en toe ter zijde gestaan door Georgia.

Hier wordt geholpen met het bed verschonen.
Gwen zoekt de punten van het hoeslaken, Caitlin geeft aanwijzingen.


Het dekbedovertrek wordt netjes glad gerold.



"Wat helpen we goed......... toch?"



Georgia komt vragen of ze ook een pootje kan toesteken.



De laatste controle van Caitlin. Ligt alles onder het dekbed ook netjes?

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou ik zie geen kreukje! Met zoveel extra pootjes om te helpen, zijn dit soort klusjes haast een plezier om te doen.

mieke zei

Hahahahaha, ja hoor, daar kan ik ook een lied van meezingen.
Onze twee katten zijn gek op huishoudelijke werkjes:-))))

Anoniem zei

Nou dat komt helemaal goed met de
huishoudelijke klusjes !!
Kan niet anders met zoveel hulp!
Vele pootjes maken licht werk!! LOL
Zo hou je lekker veel tijd over voor je blog!


gr stien

Anoniem zei

Die hebben lol in het huishoudelijke werk, dat kun je zo zien..!
En als ze bij jou klaar zijn : ik heb nog een berg strijkgoed liggen...;-)

Anoniem zei

Ondanks al die pootjes op het bed op te helpen ziet het er toch netjes uit. Leuke serie.

Anoniem zei

Hahaha ik heb er al een hekel aan om het te doen, maar ik denk niet dat dit op schiet haha, mar wel gezellig om ze bezig te zien.
grappig.
Groetjes en een gezellig avond

Anoniem zei

Wat een heerlijke hulpjes heb je zeg!
Wat een schatjes!!

Els zei

Haha dat schiet lekker op zo he.

Anoniem zei

Bedoelen ze nu hier "vele pootjes maken licht werk".
Leuk zulke vrouwelijke hulpjes.
Die mannen van mij helpen mij van de wal in de sloot.haha

Anoniem zei

dat maakt het huishouden wel een stuk gezelliger :))
leuke serie foto's!

someone zei

Haha, zo doe je een dag over één bed! Maar wel lachen geblazen.... Die van mij doen dat nou nooit, die willen alleen maar op het bed liggen....