zaterdag 27 oktober 2007

Santa Fe


Als je op de afbeelding clickt zie je Fe helemaal

Fe neemt in het voorstelrondje het stokje over van haar vader Charlie.

Vijf jaar geleden werd het "California Dreaming" nest geboren. Fe hoorde daarbij en kreeg de naam Dream Reality Santa Fe.

Fe is een schat van een meid, maar een beetje lui. Haar liefste bezigheid is rustig in het zonnetje zitten. Bij wat minder weer zoekt ze een mandje op. Ze bekijkt van daaruit rustig het reilen en zeilen van de groep en gaat het niet zoals zij denkt dat het moet, dan geeft ze commentaar.

Een beetje Tante Betje type, maar als een andere hond ziek is dan verandert ze in een echte Pleegzuster Bloedwijn. Ze neemt de patient onder haar hoede en niemand behalve haar vrouwtje Brimstone mag er nog bij komen.

Ook Fe heeft haar eigen album onder "Wie is wie?"

4 opmerkingen:

mieke zei

Kijk, dat is dus een echte hond voor mij.
Lekker in het zonnetje, samen genieten.
Ik kan me niet meer veel bewegen en zij wil het niet.
Ik denk dat we het best met elkaar zouden kunnen vinden maar, ik heb twee katten die iets anders denken.:-))))

Anoniem zei

Ook de 'hele' Fe is een mooierd!!
Wat een bijzonder karaktertje :-)

Anoniem zei

Ze heeft echt een heel mooi koppie!
Zo'n zachtaardige uitdrukking!

Els zei

Wat lijkt me dat een lieve hond zeg.