dinsdag 30 oktober 2007

Op het Beaglekasteel

Het is druk op het Beaglekasteel. Allemaal lekker genieten in het zonnetje van vanmorgen. Een beetje heen en weer scharrelen van boven naar beneden. Af en toe even zitten, zo houd je het wel uit als Beagle.



Het Beaglekasteel is nog lang niet af. Er komen nog meer plateau's, loopbruggetjes, trappetjes en uitkijktorens. Brimstone & Co hebben inmiddels zoveel afvalhout en pallets verzameld, dat binnenkort aan de tweede bouwfase begonnen kan worden.







Alle afbeeldingen kunnen open geclickt worden voor de gehele foto

23 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha, die onderste foto, ik lig in een deuk om al die koppies die naar beneden kijken, zo van durf ik springen of niet.

Anoniem zei

De meute boft maar met hun eigen beagle kasteel op hun eigen landgoed haha
Geweldig al die koppies bij elkaar.

Anoniem zei

Dit bewijst maar weer eens dat Beagles honden van adel zijn. En waar voelen die zich het beste thuis? Juist in een beagle kasteel. Zo te zien zit het al vol jonkvrouwen en stoere ridders.

Els zei

Joh wat zullen ze dat lekker vinden zo hoog en droog in het zonnetje in hun eigen kasteel.

Anoniem zei

Ook hier in het Friese St. Nicolaasga was een Hubertusjacht.
Heb je echt zo veel Beagles? Dat moet toch een geweldig werk zijn om die te onderhouden lijkt me.

Anoniem zei

Die honden treffen het maar bij jou. Waar krijgen ze nou zo iets. Het zijn er ook wel veel he, met recht een hele meute.

Anoniem zei

Haha, wat zitten ze parmantig in en op hun eigen kasteel! Ze worden lekker verwend hoor, deze prinsjes en prinsesjes:)

Anoniem zei

Sorry vandaag reageer ik niet op je logjes van de afgelopen dagen.
Ik moet zoveel logjes langs wandelen dat me de tijd ontbreekt.
Ik wil jullie echter bedanken, met een log die ik morgen plaats, voor de steun die jullie me hebben gegeven.

Anoniem zei

Zo te zien vinden ze het wel leuk.

Anoniem zei

Wat grappig.....zo te zien hebben ze er wel plezier in. Die koppies allemaal.....leuk.
Groetjes Marga

Anoniem zei

Wat een verwende honden zeg!!! Honden met een eigen kasteel!!
Nee, hoor puur genieten,ik ben natuurlijk al meer dan 20 jaar gek van Bouviers, maar vind dit ook geweldig.

Anoniem zei

dit is zo'n mooi gezicht ...al die Beagles ....wat een pret moeten die gehad hebben , doet me aan een vriendinnetje denken met een Beagle ...Joey heet hij , zal haar je link eens sturen ;))))

Anoniem zei

Via Lenie (reactie boven mij) ben ik hier gekomen, wat een schitterend gezicht al die beagles en wat hebben ze een prachtig kasteel!
Ik heb zelf ook een beagle, Joey van 9 maanden...wat zijn het toch prachtige, lieve, ondeugende honden he?!
Kom hier zeker nog eens kijken...

Anoniem zei

Wat heerlijk, dat je zoveel ruimte om je huis hebt, dat je ze een eigen klimkasteel kunt geven.
Ze vermaken zich er prima in...

Anoniem zei

Leuk gezicht hoor en wat een leuk idee is dat!

Anoniem zei

ooooh wat een leventje hebben ze zeg ... een echt paradijsje!!

Anoniem zei

Je zal zoveel honden hebben en nog 2 katten ook, dat is toch een paradijs op aarde. Je kan wel een voetjacht houden met je meute. Kunnen de honden er niet afvallen?
Heel veel plezier met je beestjes.

Anoniem zei

Ik heb, in het veleden, al heel wat keren bij de sluis staan kijken en het is er inderdaad vaak erg druk.

De Hubertusjacht heb ik al eens in de omgeving van Amersfoort gezien.

Dat kasteel is aardig gevuld met al die ridders en jonkvrouwen.

Anoniem zei

Daar zal menige kat jaloers op zijn: een heus kasteel ipv een krabpaal met hokje!! Prachtige foto's zijn het geworden!!
Gr Jan W

Anoniem zei

Jouw Beagles hebben het helemaal voor elkaar!! Echte adel met een heus kasteel en er wordt nog uitgebreid....gaat het vast lijken op dat bouwsel van die gekke postbode in Frankrijk..;-)))

Anoniem zei

Waowwww wat een mooi idee, zo kunnen ze heerlijk klauteren.
Maar van al dat klauteren worden ze wel moe, dus dan hoort er ook een hangmatje bij.
De laatste foto is mooi, het lijkt wel of ze tegen je zeggen……. Nog hoger!!!! maar ik heb zo´n hoogtevrees, wat lijkt me dat heerlijk al die honden om me heen.
De ene trekt nog een mooiere kopie dan de andere, ik moet nu al lachen als ik dit zie.
Geweldige foto´s.

Anoniem zei

Wow, een heus klim- en klauterkasteel! Die beagles van jou boffen maar.
De onderste foto is inderdaad erg mooi en grappig.

Anoniem zei

Wat ziet dat er leuk uit met al die beagles.