vrijdag 5 oktober 2007

Problemen met reageren ?!

Er lijkt iets niet goed te functioneren met reageren op de logjes.
Soms krijgt men alleen een wit pop-up scherm en kan er niets worden ingevoerd.
Maar het gebeurt ook dat ik de reactie helemaal niet ontvang en dus ook niet kan plaatsen.

Als dit jou ook is overkomen zou je me dan willen mailen? Ik kan dan hiermee de helpdesk benaderen, want ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dat kan repareren.

Brimstone mail

Alvast bedankt voor de moeite!

Update: 21:45 uur
De moderatietussenstap heb ik verwijderd en nu kunnen reacties weer geplaatst worden.
Pfff..........merk dat Brimstone reacties toch wel erg leuk vindt :-)
Mocht je toch nog problemen ondervinden, laat het me weten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Google, dat kan toch niet?