maandag 1 oktober 2007

Zonnebloemen in de herfst





6 opmerkingen:

Anoniem zei

Fotogenieke bloemen zijn dit, straks kun je vast nog een snoepende vogel betrappen...;-)

Anoniem zei

Leuk dat je op mijn log bent langsgeweest en natuurlijk kom ik ook even bij jou kijken. Wat een geweldig mooie dieren heb jij, fok je ermee? Je foto's zijn zeer de moeite waard en daarom heb ik je gelinkt op mijn log zodat ik je kan blijven volgen.
Groetjes van Ank (Bunnymom)

Brimstone zei

Hoi Ank,
Leuk die link en je bent van harte welkom op m'n blog!

We hebben Beagles gefokt, maar daar zijn we 2,5 jaar geleden mee gestopt. Je kunt daar nog het een en ander over zien en lezen op onze kennelwebsite: http://www.dreamreality-beagles.com
groet,
Brimstone

Anoniem zei

Hoi
ik ben er weer mooi zeg die zonnebloemen bij ons zijn ze al bijna allemaal leeg gemaakt door de mussen en de koolmezen
Twee poezen in mijn vensterbank komt niet goed hoor. Als ze nou rustig gingen liggen dan zou ik ja zeggen maar ze rennen van de ene kant naar de andere en er staan een aantal planten in die ik nog langer wilt houden hihihi.
De grond uit de potten halen schijnt ook erg leuk te zijn alleen zie ik daar de lol nog niet van maar ja ben ook geen kat. Dus je begrijpt hoop ik wel dat ik nog even mijn poot stijf hou en ze er nog steeds uitzet.

Anoniem zei

Op zo,n miezerige dag als hier vandaag, kunnen we wel wat kleur gebruiken. Zonnebloemenen geven ook veel zaadjes waar de vogels weer blij mee zijn en die zitten er op jouw foto's al duidelijk aan te komen.
Groetjes Truus

Anoniem zei

:)) ik kocht eens zonnebloemkoppen voor de vogeltjes in de tuin
lekker smikkelen in de winter dacht ik ;)
ik hoefde ze alleen nog maar even te drogen hangen.....dacht ik
mijn mussenkolonie zei hartelijk dank en stortte zich gelijk op het feestmaal
binnen een uurtje was het bekeken :?
ik had niet eens tijd om een fotootje te maken :)
die van jou zijn echter prachtig geslaagd :))